I'm Elena, lithuanian girl living and studying graphic design in London. My biggest inspiration is architecture and design. But fashion is my passion. contact me: urbonaviciuutee@gmail.com

15/09/2013

OOTD: #3
Kurį laiką čia nesilankiau ir kaltę esu linkusi suversti naujai gimnazijai. Kuri, tiesą sakant, yra nuostabi. Tikrai nesitikėjau, kad kažkas mokyklose gali žavėti. O ta teigiama atmosfera, nematyti veidai ir daugybė bendraamžių - žavi. Nors stalas užverstas knygomis, o galva pilna idėjų, atradau laiko parašyti ir čia.
Pastarosiomis dienomis esu įkvėpta teen vogue žurnaliste Fiona Byrne, kuri stebina savo mintimis ir gebėjimu paprasta paversti kažkuo tokio. Nežinau, galbūt ir jus sudomins - @nycfiona.


Kažkas naujo mano spintoje, pasirodo ne tik galvoje, tai parsivežta nauja ryškai mėlyna suknelė, kuri yra tokia paprasta, bet kažkuo kitokia. Pasirinkusi ją penktadieniui, iš pradžių galvojau, kad suklydau, bet vėliau net autobuso vairuotojas pagyrė mane - kažkas naujo Lietuvoje!
 
Dar norėčiau pasiūlyti sekti mane instagrame @urbonaviciute, taip pat nepamiršti lookbook ir bloglovin. iki susitikimų, draugai!

2 comments:

  1. Labai graži suknelė. :)

    http://symbafashion.blogspot.com/2013/10/sunday-madness.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dėkoju! Man taip pat patinka, paprastutė, bet kartu ir labai žavinga :)

      Delete

Powered by Blogger.

Translate

FOLLOWERS