I'm Elena, lithuanian girl living and studying graphic design in London. My biggest inspiration is architecture and design. But fashion is my passion. contact me: urbonaviciuutee@gmail.com

27/08/2013

WHERE IS YOUR HEAD
Sveiki, galbūt šiuo įrašu kažkam pasirodysiu per daug kategoriška, ar netaktiška, bet man labai juokinga žiūrėti į dėl h&m parduotuvės atidarymo pamišusius žmones. Tiesiog nesuprantu, kokia prasmė laukti kelias ar net kelioliką valandų tam, kad gauti 50Lt. kortelę, o tuo labiau apsipirkti parduotuvėje, kurios niekada nebuvo Lietuvoje. Tiesiog juokinga girdėti, kaip žmonės tuo džiaugiasi. Gerai, dar vienas eilinis skudurynas, kuriame yra patrauklių drabužių. Nesakau, kad ir aš ten neapsiperku, tikrai randu gerų drabužių ar aksesuarų. Bet dabar, viešėdama Londone, su didesniu entuziazmu žengiu į Primark, nei į hennes&mauritz. Nes drabužių tikrai yra daug panašių, o kartais net įdomesnių, bei kainų skirtumas kartais šokiruoja. Nes jos vienodos. Primark net nereikia reklamos, kai pusė mūsų sumokamų pinigų h&m, keliauja vitrinoms, reklamoms bei pompastiškiems atidarymams.  Nepaisant visos mano negatyvios nuomonės, aš daliniosi savo keliais pirkiniais šiose parduotuvėse, o tai reiškia, kad mane kažkas sužavėjo ir h&m. PEACE.


Krepšys laikyti daiktams spintoje| h&m| 8£/ kepurė| primark| 3£/ kosmetinė, kuri man tarnaus kaip penalas| primark | 2£/ vertikaliais dryžiais margintos tamprės| primark| 6£/ paso dėklas| h&m| 2£/ leopardinis pūkelių surinkėjas, bene ketvirtas mano spintoje ir visi iš ten pat| h&m| 1£ 

0 komentarai (-ų):

Post a Comment

Powered by Blogger.

Translate

FOLLOWERS